fbpx

Nyhedsbreve, der virker

For næsten enhver virksomhed er e-mail-marketing en meget effektiv måde at nå ud til kunderne. Tænker du på at starte en e-mail kampagne? Går du også med tanken om, hvordan du laver nyhedsbreve, der virker? De gør de fleste selvstændige og marketing ansvarlige, der skal i gang med e-mail marketing for første gang. Dernæst melder der sig en række andre tvivlsspørgsmål.

For hvordan klarer du at sende e-mails til et stort antal mennesker, og det vil ikke gå tabt i den store mængde af ​​andre e-mails i deres indbakke? Vi giver dig nogle tips, du kan gøre brug af i dit arbejde.

1. Velkomst e-mail

Send en velkomst-e-mail. Det er en god ting at minde folk om, hvorfor de tilmeldte sig, og at forsikre dem om, at de finder interessante ting, der tilbydes af din virksomhed. Du kan endda sende nye abonnenter specialtilbud, bonuspoint eller eksklusivt indhold som en måde at takke for deres loyalitet.

2. Kort og præcist

Dine abonnenter kan være travle mennesker, der modtager en masse e-mails, så du skal sørge for at få deres opmærksomhed. Så i stedet for en lang artikel, skal du adskille indholdet i korte afsnit. Emnet for e-mailen skal være kortfattet og let at forstå.

3. “Be friendly”

Du kan med stor succes benytte en venlig og åben tone i dine nyhedsbreve. Da de fleste e-mails kommer direkte fra en person, forventer folk en menneskelig tone i deres indbakker. De har allerede givet dig e-mail adressen, så du allerede har deres fornavn, såbrug kundens fornavn til at gøre relationen mere personligt og stærkt fra dag 1.

4. Vær konsekvent

Et regelmæssigt nyhedsbrev er et engagement. Hvis der går et par måneder uden at sende dem nogen e-mail, vil dine abonnenter glemme dig og sandsynligvis slette den næste e-mail fra dig eller værre, marker det som spam. Et specialiseret team kan komme med en plan, skrive artikler, oprette et design og sende dem regelmæssige e-mails.

5. Eksklusivt

Send preview-billeder med nye produkter eller tjenester, der snart frigives. Dette får dine abonnenter til at føle dig speciel.

6. Mobilvenlig

Hvis en kampagne ikke ses på mobilenheder, har den ikke de forventede resultater. Alt, hvad du sender, skal også være egnet til mobiltelefoner. Overvej at bruge en mobilvenlig skabelon.

7. Delbar

Send interessant, iøjnefaldende indhold, som kunderne vil dele med deres venner og gøre det let for dem. Inkluder links til sociale netværk som: Facebook, Instagram, Twitter i nyhedsbrevet, så indhold kan deles, hvor dine abonnenter er aktive.

Vi håber, at du har fået lidt inspiration til at gå i gang med dine egne nyhedsbreve – og som en lille ekstra ting til dig, har vi lagt et par skabeloner ind her, som du få inspiration fra. 

God fornøjelse!

nyhedsbreve der virker

 

Kærligst
Team Offbeat media

Rohani Ozer

Rohani Ozer

Grafisk designer

aug 5, 2020

Tilmeld nyhedsbrev