Professionelle hjemmesider til B2B virksomheder

Indenfor bygge-, anlæg – og produktionsvirksomheder ser vi en tendens til, at det bliver mere og mere vigtigt at skille sig ud fra mængden – og så når det gælder hjemmesider. Mange er gået fra at handle med nære relationer til at finde nye leverandører og partnere online, og her starter den første kontakt, når mulige kunder laver den første søgning på Google.

Vores erfaring med både simple og komplekse hjemmesidedesigns har hjulpet mange B2B-virksomheder med at fremhæve deres projekter, historier og grønne strategi, og vi vil også gerne byde ind på opgaven for jeres virksomheder.

I vil stå tilbage med en hjemmeside, der engagerer brugerne gennem flot og funktionelt design, hurtig indlæsning, visuelle virkemidler, gennemarbejdede tekster og et grundigt setup, der løbende indsamler data til jeres marketing- og salgsindsats.

Vi står for projektledelsen fra start til slut, og hjælper med at indsamle relevant materiale og skabe den rette struktur på jeres nye hjemmeside.

100 % gennemsigtighed hele vejen igennem

Ingen binding, og I har fuld ejerskab overjeres hjemmeside og domæne.

En websiteløsning inkluderer

Når vi laver en hjemmesideløsning, har vi altid et fast setup, som er lavet fra starten. Derved sikrer vi, at alle hjemmesider får det rette fundament, og at det derefter er klart til at få implementeret funktioner og design.

  • WordPress: Verdens mest populære CMS-system, der giver dig frihed til at udbygge og tilpasse din hjemmeside med tiden
  • Unikt design: 100 % tilpasset og skræddersyet til din virksomhed med fokus på din målgruppe for at maksimere konverteringer og engagement
  • Divi fra Elegant Themes: Gør det nemt og bekvemt for dig at redigere og vedligeholde din hjemmeside løbende
  • Sikkerhed: To-faktor login og mulighed for kontinuerlige sikkerhedsopdateringer, der beskytter dine data og oplysninger
  • Cookieopsætning og tilhørende banner
  • Tilpasset til telefon og tablet

Du er mere end velkommen til at tage kontakt til os og få udarbejdet en kravspecifikation og uforpligtende tilbud.

Fra koncept til færdig hjemmeside

At lave en ny hjemmeside er ikke hverdag for de fleste virksomheder, og derfor får I tildelt en fast projektleder, der sørger for at tage sig godt af jer, og guide jer hele vejen igennem projektet.

Her kan du se, hvordan processen forløber, når vi går i gang med et nyt projekt.

Trin 1

Analyse

Vi starter med at undersøge din virksomheds målgruppe, koncept og visuelle identitet og hjælper dig med at opstille en kravspecifikation.

 

Trin 2

Planlægning

Sammen planlægger vi resten af processen, herunder visuel identitet, tekstforfatning og billedmateriale, og udarbejder en tidsplan.

Trin 3

Idéudvikling

Vi skaber skitser, mock-ups og sitemaps for hjemmesidens struktur og præsenterer dig for inspirerende designforslag.

 

Trin 4

Gennemførsel

Når alle elementer er godkendt, påbegynder vi den faktiske opbygning af din hjemmeside.

Trin 5

Overlevering

Vi leverer den endelige løsning sammen med detaljerede vejledninger i form af videoer og pdf-dokumenter, så du selv kan opdatere og vedligeholde jeres hjemmeside.

Se vores cases her

Derfor er en hjemmeside en rigtig god idé

Hvor går du først hen, når du skal finde en ny leverandør, samarbejdspartner eller produkt? Over halvdelen, faktisk 61 % af alle B2B-transaktioner starter i dag online, og næsten 90 % af B2B-købere opdager nyt B2B-relateret indhold gennem en søgemaskine som Google. I mange år har det ellers været sådan, at personligt netværk har båret meget salg indenfor B2B – specielt når det er kommet til bygge- og anlægsbranchen.

Men med en mere digital verden og en yngre generation, der mange gange søger på Google, før de rækker ud til personligt netværk, har hjemmesider, der ligger højt på Google, fået en helt anden relevans end før.

77 % af B2B-købere bruger nu mere tid på at undersøge leverandører, og størstedelen af køberne foretrækker at bestille via websteder (80 %), hvilket understreger Googles voksende betydning i den moderne forretningsverden – også når man har en virksomhed indenfor produktions- og byggebranchen.

Den digitale kunderejse

Hjemmesidens betydning for en god kundeoplevelse

I dag søger kunder efter produkter og tjenester online, før de træffer en beslutning om at købe. En hjemmeside, der er visuelt tiltalende, brugervenlig og informativ, giver din virksomhed en konkurrencefordel og øger chancerne for, at konvertere besøgende til kunder. Besøgende på en hjemmeside bliver der kort sagt længere tid, hvis hjemmesiden er tiltalende og brugervenlig.

Derved finder de ofte også den information, de har brug for i deres købsbeslutning – og kan man nu krydre deres besøg med et ekstra lag såsom en prisberegner, et spil eller andre funktioner, der får dem til at interagere, er jeres virksomhed kommet langt foran mange af jeres konkurrenter. 

Employer branding

Brug hjemmesiden til at tiltrække de rette medarbejder

Når vi så kigger på en hjemmeside ud fra at tiltrække kvalificeret og talentfuld arbejdskraft, så besøger de også meget ofte virksomhedens hjemmeside, inden de søger et job. Her leder de efter et godt førstehåndsindtryk og indikatorer på, at virksomheden er moderne. Dernæst leder de ofte efter informationer om virksomhedens kultur, værdier og ser på, hvem der ellers er ansat i virksomheden. 

En ny generation af medarbejdere tiltræder også i flere og flere jobs i disse år – nemlig generation Z, der er født mellem 1995-2010. Frem mod 2030 forventer man faktisk, at 34% af den danske arbejdsstyrke udgøres af disse årgange, og for dem betyder bæredygtighed og den grønne dagsorden meget, når de går ud og leder efter en arbejdsplads. Derfor kan det give god mening for de fleste virksomheder at sikre en opdateret hjemmeside, der gør det let at finde de informationer, som jobkandidaterne er på udkig efter.

Øg loyaliteten

Skab gensalg til eksisterende kunder med vidensdeling og interaktive værktøjer

En hjemmeside kan også fungere som en forlænget oplevelse af jeres virksomhed ved, at tilbyde værdiskabende indhold og interaktioner, der rækker lidt længere ud end normalt.

Det kan fx være blogindlæg, brugercases, videopræsentationer og interaktive værktøjer, der engagerer besøgende og hjælper dem med at forstå, hvad din virksomhed står for, og hvordan den adskiller sig fra konkurrenterne.

Derved skabes en mulighed for mersalg, da dine kunder besøger hjemmesiden igen og igen for, at finde den rette og relevante information til at dække deres nuværende behov. 

Ønsker du at styrke din virksomheds online tilstedeværelse? Lad os hjælpe med at udvikle en hjemmeside, der afspejler din virksomheds værdier, og som skaber positive oplevelser for både kunder og potentielle medarbejdere.

Kontakt os for at drøfte dine behov og muligheder – vi ser frem til at arbejde sammen med dig!

Kontakt os

Udfyld gerne kontaktformularen eller giv os et ring på tlf. +45 2622 7541 eller send en mail på info@thinknext.dk