fbpx

Den optimale landingside 2020

Nu mere end nogensinde er evnen til at tiltrække, engagere og bringe besøgende tilbage til dit websted igen og igen ganske afgørende for din virksomheds succes. Hvis du leder efter en kreativ måde at blive bemærket og skille sig ud fra konkurrencen, er videoer en god mulighed, og i denne artikel vil vi undersøge fordelene, som videoer kan give til dit websted.

Men først og fremmest, lad os præcisere, hvad en landingside er. En landingside er den første side, du “lander på” efter at have klikket på et link, og det kan derfor være: en blogindlægsside, en produkt- eller serviceside. Dybest set en hvilken som helst side. Når vi taler om “landingsider” i online marketing, mener vi normalt en side, der er specielt designet til at modtage og konvertere trafik fra en online marketingkampagne.

Husk: Folk fordøjer information, de ser og hører hurtigere end information, de læser. De husker det endda bedre, hvis de er aktivt engageret. På grund af dette er en video et godt værktøj til at kommunikere din besked, så de besøgende hurtigt og nemt får den. En video skal ikke erstatte det skrevne indhold fuldstændigt, men det er en stor støtte til dine tekstblokke og vil styrke dit budskab.

Video holder besøgende længere på din side

Video er en fantastisk måde at få dine besøgende til at fokusere på dit budskab på flere måder (visuelt, hørelse osv.) og få dem til at bruge mere tid på dit websted. Dette betyder, at de bruger mere tid på at blive call to action. Jo længere nogen forbliver på dit websted, jo mere bliver de fortrolige med din virksomhed. En video på din landingside giver besøgende mere tid til at huske dit brand og dit værditilbud.

Højere købskonvertering

En video kommunikerer hurtigt og effektivt, og videoen hjælper potentielle kunder med at forstå, hvem du er, før de læser et ord. En video giver den unikke fordel i forhold til andre former for indhold, fordi den ikke kun fortæller besøgende om din virksomhed, dit produkt eller din tjeneste, det viser, det viser dem. Derfor er det mere sandsynligt, at folk køber et produkt eller en tjeneste, de så med deres øje, er effektive snarere end at blive fortalt om.

Forøg tilliden til dit brand

En video øger tilliden, fordi den giver et menneskeligt ansigt eller en stemme til din digitale skærm på webstedet. Folk har en tendens til at købe fra mennesker, som de kan identificere sig med. En god måde at styrke båndet til dine besøgende er at offentliggøre videoer med dig eller dine medarbejdere, der laver for eksempel: produktdemonstrationer.

Regelmæssige besøg

Hver gang besøgende vender tilbage til dit websted, er det en mulighed for at opmuntre dem til at tage specifikke købshandlinger. En god måde at få folk til regelmæssigt at besøge dit websted er at tilføje spændende og nyttige videoer, der giver værdi til seerne, så informer dem om et emne, emne eller område, der bekymrer dig, eller lær dem alsidigheden af ​​dit produkt i flere videoer – ikke kun en.

Nu sidder vi og glæder os til at modtage et link til din landingside med video – og du er meget velkommen til at sende linket til os på info@offbeatmedia.dk eller kontakte os, hvis du har brug for et par timers opsætning af din næste landingside. 

 

Kærligst
Team Offbeat media

Rohani Ozer

Rohani Ozer

Grafisk designer

okt 29, 2020

Tilmeld nyhedsbrev