Cases

Hypnobaby

Hypnobaby – Hypnoselydfiler der afhjælper alverdens problematikker ved graviditet og forældreskab

HypnoBaby er en app, som kan tilkøbes i AppStore og Google Play, og tilbyder hypnosemeditation til nye og kommende forældre. Virksomheden er udviklet og ejet af Anna Knakkergaard, som er uddannet læge og som siden 2014 har arbejdet med klinisk hypnose som behandlingsform til både børn og voksne. Appen hjælper både mor, far og barnløse par i at få hjælp til at blive gravid, til at nyde sin graviditet, forberede sig til fødslen, amning og få det bedste ud af barslen og den første tid med barnet.

Annes ønske var at udvikle en hjemmeside, der skabte fokus på de problematikker, som kan opstå ved barnløshed, graviditet og fødsel. Vi fik glæden af at være en del af hendes univers, og dermed være med til at formidle budskabet længere ud gennem udarbejdelse af hjemmeside og markedsføring.

Grafisk design & markedsføring

HypnoBaby kontaktede os et år efter appen gik i luften, og efterpurgte blandt andet grafisk materiale til både hjemmeside og markedsføring. Det har derfor været vigtigt for os at udarbejde materialer, som afspejlede den visuelle identitet, således at markedsføringen og hjemmesiden stemte overens med appens visuelle udtryk.

Eftersom hypnose for nogen kan fremstå uhåndgribeligt, var det vores opgave at udarbejde materiale som fokuserede på at formidle budskabet om fordelene ved appen på den helt rigtige måde. Dette er blevet gjort gennem både organisk og betalt annoncering, som både har haft til formål at skabe kenskab til hypnoselysfilerne samt brandet, formidle viden og slutteligt at skabe downloads af appen.

Instagram highlights ikoner

Udover det grafiske materiale som fokuserer på formidling af viden og budskab, har vi også udviklet highlights billeder til HypnoBabys Instagram profil. Disse er med til at skabe et overblik over de mange kategorier der er at finde på appen, som hver i sær indeholder lydfiler passende til den givne kategori. Disse highlights afspejler den visuelle identitet, hvilket er med til at skabe den røde tråd i virksomhedens mange platforme.