Cases

Frk.Færch

Garn og hygge univers til alle strikke- og hækle interesserede

Frk. Færch er en mindre online garn virksomhed, der sælger luksus garn, strikke- og hækleopskrifter samt tilbehør. For at fuldende hygge-konceptet sælges der også de lækreste karameller og andet godt til ganen. Webshoppen ejes og drives af Bente Færch, hvis liv altid har været fuld af garn og kreative projekter. Bente kontaktede os i 2020, og havde et ønske om at udvikle en webshop, hvor hun kunne sælge kvalitets garn og inspiration til strikke- og hækle elskeren.

Vi har derfor været en del af projektet fra starten af, hvor vi fik lov til at være med til at udvikle webshoppens visuelle identitet – som faktisk har skiftet to gange. Da hygge-konceptet kom til live, skulle den visuelle identitet også udstråle hygge. Herudover står Offbeat media for virksomhedens betalte annoncering, og hjælper med den organiske markedsføing på Facebook og Instagram, samt SEO tekstforfatning. 

VISUEL IDENTITET

Vi har været så heldige, at måtte være kreative ikke bare én, men hele to gange i forhold til Frk. Færchs visuelle identitet. Hende webshop gik fra at være et garn- og tilbehørsunivers, til at være indbegrebet af det populære danske ord “hygge”. 

Derfor måtte vi gentænke konceptet og dets visuelle identitet, da hygge-konceptet skulle skinne igennem den visuelle identitet – og så er der jo sjældent noget, der er mere hyggeligt, varmt og rart end flotte jordfarver?

Markedsføring der ikke kun skaber salg men også værdi 

For Frk. Færch handler det ikke kun om at skabe salg, men også at skabe værdi for kunderne, for derved at skabe fremtidige loyale kunder. Derfor har vi i samarbejde med Bente været med til at varetaget markedsføring på de sociale medier og opsætning af nyhedsbrev, hvor Frk. Færch bruger HeyLoyalty.

Vi har gjort meget i at skabe et godt gennemflow af besøgende på webshoppen med både organisk trafik gennem Facebook og Instagram samt SEO arbejde, og betalt annoncering på Facebook og Instagram.