Betalt annoncering

Annoncering på facebook, instagram & Linkedin

Boost din virksomhed igennem betalt annoncering på sociale medier og nå nye salgstal. Med betalt annoncering og en god strategi for dine kunders købsrejse, har du stor mulighed for at øge synligheden af din butik, hjemmeside eller webshop. 

Hos Offbeat media hjælper vi virksomheder på B2B og B2C markedet med betalt annoncering på Facebook, Instagram, LinkedIn og andre sociale medier, som er med i din virksomheds sociale medie strategi. 

Uanset om målet er et større kendskab af din virksomhed hos målgruppen, flere følgere, flere leads eller salg, så er du meget velkommen til at tage fat i os.

FACEBOOK

Få en række tilpassede annoncer på Facebook, der sender virksomhedens budskab godt afsted mod målgruppen. Vi kan stå for hele den tekniske opsætning og udarbejdelse af selve indholdet og tekstarbejdet.

Du kan læse mere her.

Instagram

Ram dine kunder på Instagram med relevante annoncer, der passer perfekt til formatet og til købsoplevelsen på Instagram.

Læs mere her.

Linkedin

Er dine kunder eller slutbrugere på B2B markedet? Så er LinkedIn en oplagt kanal at tage fat i. Via gode rammer for at segmentere helt ned på jobtitel, har du mulighed for at ramme lige præcis de kunder, du ønsker med relevante annoncer.

Læs mere her.

Andre

Overvejer du annoncering på Snapchat, Pinterest eller Tiktok? Så er du altid velkommen til at tage fat i os og få udarbejdet en strategi og annoncer, der rammer dine potentielle kunder på andre sociale medier.

Kontakt os her.

FACEBOOK annoncering

Support til alt fra det tekniske setup til kreative facebook ads

Uanset om du har været i gang med Facebook annoncering før, eller om det er første gang, så hjælper vi dig med alt i det tekniske setup såsom opsætning af Facebook Business Manager, Facebook Annoncekonto, Pixel, Katalog fra din webshop og ind i Facebook og integration til din e-mail marketing løsning.

Desuden kan vi også varetage alle dele af udarbejdelsen af selve annoncestrategien til opsætning af den enkelte annonce i forhold til grafisk arbejde, klipning af videoer, undertekstning af videoer og udarbejdelse af gode salgstekster.

Hvis du gerne selv vil stå for dele af annonceringen eller oplæres over en periode, er der også rig mulighed for det. Alt oprettes selvfølgelig i virksomhedens navn, så virksomheden står som administrator og ejer på alle kontoer.

Er du nysgerrig efter at vide mere? Så book en tid med Nanna Poulsen her.

Instagram

Ram over 30 % af danskerne hver dag på Instagram

Instagram er ejet af Facebook, og selve annonceplatformen udspringer fra samme sted – men noget, der alligevel er ret anderledes på Instagram kontra Facebook, er brugernes adfærd. Når danskerne hver dag tjekker ind på Instagram, så vil de underholdes, se smukke billeder og inspireres. Derfor er det også utroligt vigtigt, at dine Instagram annoncer leverer højt indhold – både visuelt og indholdsmssigt.

Hos Offbeat media har vi stor erfaring i annoncere på Instagram og ramme med det rette indhold på det rette tidspunkt, så hvis du gerne vil godt i gang med Instagram Ads, er du meget velkommen til at tage et kaffemøde med os – enten online eller et besøg.

Du kan kontakte os lige her.

LinkedIn

Et samlingspunkt for brændvarme leads og nye netværk

LinkedIn annoncering er et af de mest oversete sociale medier, når det gælder markedsføring af B2B virksomheder. På LinkedIn har vi mulighed for at segmentere og ramme din målgruppe endnu mere præcist end mange andre sociale medier. Så hvis du har ydelser eller produkter, du sælger ti lB2B markedet, vil vi meget gerne vise dig de muligheder, LinkedIn har at byde på. 

Du kan fx nå ud til målgruppen via LinkedIn inMail, hvor du kan henvende dig direkte til mennesker i indbakken, som du ikke har oprettet forbindelse til. Ud fra kriterier, som vi i samarbejde definerer på forhånd, vælger LinkedIn de personer ud, som stemmer bedst overens med kriterierne. 

Mulighederne er mange på LinkedIn Ads, og derfor kan vi stærkt anbefale dig at komme i gang med annoncering på LinkedIn hurtigst muligt. 
hvis du gerne vil have lidt sparring og inspiration til, hvordan en annoncestrategi kan se ud på forhånd, så er du altid meget velkommen til at booke en samtale med Nanna Poulsen her. 

Er du klar til at komme videre med betalt annoncering? Så er du altid meget velkommen til at tage fat i os. 
Vi arbejder ud fra 4 grundværdier, der kendetegner hele processen, og som du altid må udfordre os på. 
Værdierne er ærlighed, tillid, gennemsigtig og ordentlighed. 
Derfor kører vi også uden bindinger, og at kunderne altid ejer deres egne materialer, kontoer mv. 
Derved er vi altid bundet op på at gøre vores bedste og prioritere alle vores kunder uanset størrelse.

annonce-strategi

En kunderejse skal designes, så dine kunder rammes af mest muligt af bedst muligt indhold

I dag er en enkel kampagne sjældent nok til at give mærkbare resultater på bundlinjen. Derfor arbejder vi altid ud fra at designe en købsrejse for dine kunder, når der skal laves betalt markedsføring på sociale medier. I praksis vil det sige, at vi i samarbejde med din virksomhed, udarbejder en række annoncer, der skal ramme kunden på forskellige tidspunkter i købsrejsen. 

Vil du gerne se et eksempel? Så se med herunder.

Eksempel på annoncestrategi

Når en strategi udarbejdes, laver vi en række annoncer, der skal ramme kunden i en bestemt rækkefølge med forhåndsbestemte mål.

I starten kan en mulig kunde blive ramt af en annonce fra virksomheden, der har til formål at introducere et nyt produkt. Et annoncesæt, der fortæller om produktet, vises til den mulige kunde på Facebook og Instagram over en 14 dages periode. I annoncesættet kan der være en annonce med en videointroduktion af produktet, en influencer, der fortæller om produktet og link til en artikel, der fortæller mere om produktet.

Dernæst kan den mulige kunde rammes af en annonce, der giver kunden mulighed for at skrive sig op til en rabatkupon og få 10 % rabat, når man køber produktet.

Hvis kunden vælger at gøre det uden at købe produktet, kan vi sætte et annoncesæt op på Facebook og Instagram, der minder kunden om, at man har en rabatkupon – og hvorfor det nu lige var, at dette produkt godt kunne betale sig.

Hvis kunden så er inde og se på dit produkt på hjemmesiden en eller flere gange, kan vi igen sørge for, at de bliver mindet om produktet i en række nye annoncer. Derved vil din virksomhed få mulighed for at ramme kunden med det mest relevante indhold på det rigtige tidspunkt.

Skal vi lave en lignende strategi for din virksomhed?
Så book gerne en uforpligtende omgang sparring med os.

Eksempel på annoncestrategi

Når en strategi udarbejdes, laver vi en række annoncer, der skal ramme kunden i en bestemt rækkefølge med forhåndsbestemte mål.

I starten kan en mulig kunde blive ramt af en annonce fra virksomheden, der har til formål at introducere et nyt produkt. Et annoncesæt, der fortæller om produktet, vises til den mulige kunde på Facebook og Instagram over en 14 dages periode. I annoncesættet kan der være en annonce med en videointroduktion af produktet, en influencer, der fortæller om produktet og link til en artikel, der fortæller mere om produktet.

Dernæst kan den mulige kunde rammes af en annonce, der giver kunden mulighed for at skrive sig op til en rabatkupon og få 10 % rabat, når man køber produktet.

Hvis kunden vælger at gøre det uden at købe produktet, kan vi sætte et annoncesæt op på Facebook og Instagram, der minder kunden om, at man har en rabatkupon – og hvorfor det nu lige var, at dette produkt godt kunne betale sig.

Hvis kunden så er inde og se på dit produkt på hjemmesiden en eller flere gange, kan vi igen sørge for, at de bliver mindet om produktet i en række nye annoncer. Derved vil din virksomhed få mulighed for at ramme kunden med det mest relevante indhold på det rigtige tidspunkt.

Skal vi lave en lignende strategi for din virksomhed?
Så book gerne en uforpligtende omgang sparring med os.

Udtalelser

hosting hjemmeside

Green Box A/S

Cerlina Kaasgaard, Marketing ansvarlig

Store roser til Jane og hendes team!

Jeg kan kun give de største roser til Jane og hendes team. Jeg er taknemmelig for det tætte, ærlige og handlekraftige samarbejde, vi har sammen.

Selvom jeg internt sidder alene med marketing, føler jeg, at jeg har en hel marketingsafdeling til rådighed – både fordi teamet hos Offbeat rammer den brede pallette af kompetencer indenfor marketing. Det er altid hurtigt og nemt at få fat på dem og svartiderne er korte.
Du kan læse resten af Green Box’ anbefaling her.

Book et møde

TAG FAT I OS OG FÅ SPECIALISERET RÅDGIVNING

Skal vi hos Offbeat media hjælpe din virksomhed til at nå det næste niveau, så send os enten en mail, ring til os eller brug kontaktformularen herunder.
Alle spørgsmål er velkommen, og du er altid velkommen til en uforpligtende snak enten fysisk eller online.